Pogoji poslovanja
Vsebina spletnih strani www.jbi.si je last podjetja JBI d.o.o., s sedežem Dol 11b, 1215 Medvode, Slovenija. Z uporabo spletnih strani jbi.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. JBI d.o.o. in uporabniki s splošnimi pogoji urejajo tudi medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni trgovini.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.
JBI d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh jbi.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
Dopuščamo si možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz izdelka lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja, čeprav se podjetje trudi zagotavljati čim bolj realne fotografije.
Za kakršnekoli informacije smo na voljo po elektronski pošti [email protected] ali pa nas pokličete na telefon 01 361 17 36.
Na spletni strani www.jbi.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in fotografije le-teh. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti izdelka prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.
DOSTOPNOST INFORMACIJE
Ponudnik JBI d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- Bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave - obvestilo preko e-pošte ali tel.)
- Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- Način plačila in dostave
- Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
- Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- Časovna veljavnost ponudbe
- Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop.
Dostopnost spletne trgovine
Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali vseh artiklov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.
Arhiviranje in dostopnost pogodb
Kupoprodajna pogodba (vaše naročilo) je v elektronski obliki dostopna na strežniku. Do nje lahko dostopate v vsakem trenutku z uporabniškim računom.
Tehnološka sredstva (prepoznavanje in popravljanje napak pred oddanim naročilom)
Pred oddajo naročila je uporabniku omogočeno, da takoj, enostavno in brez težav:
- Vidi in pregleda, katere artikle je izbral in dal v košarico
- Vidi in pregleda ceno posameznega artikla ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega artikla
- Spreminja izbrano količino posameznih artiklov in izračuna novo ceno tako spremenjene količine
- Odstranjuje izbrane artikle, ki jih ne želi kupiti, iz košarice
- Obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnova za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku omogočeno, da enostavno in brez težav:
- Spreminja izbrani način dostave artikla
- Spreminja izbrani način plačila ter pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila, s končno potrditvijo uporabnik naročilo odda
- Družba Jbi d.o.o. pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov uporabnika
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga / vračilo kupnine
Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni email [email protected]. Uporabnik lahko sporoči odstop od pogodbe tudi po navadni pošti (priporočena pošiljka). Rok vračila se začne šteti 1 dan po datumu prevzema. Za odstop od pogodbe šteje tudi, če uporabnik vrne blago brez obrazložitve.
Uporabnik mora blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu. Šteje se, da uporabnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Priložena mora biti kopija računa in originalna embalaža. Uporabnik sam krije neposredne stroške vračila.
Artikli morajo biti nerabljeni, nenošeni in nepoškodovani, stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik.
Možnost vračila ne velja za blago, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina brez stroškov dostave) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.
V primeru vračila izdelka izpolnite obrazec.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter podatkov o izvršenih plačilih (plačila se ne izvedejo na sistemu ponudnika ampak na varovanih sistemih ponudnikov plačilnih storitev). Pri registriranih uporabnikih hranimo: naziv uporabnika, uporabniško ime, e-mail, naslov za dostavo, naslov za račun ter ostale podatke, ki se vnesejo pri registraciji novega uporabnika, naročila in prijave v sistem.
Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške ali strojne opreme ter druge lastnine in morebitnih vnosov virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh podanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik bo v največ 7 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnjega postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je predvsem glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.